dinsdag 12 augustus 2014

Ik voel het

Zoals jullie weten heb ik gisteren de zeemeermin potion gedaan. Ik vond het best wel spannend, maar ook echt geweldig om te doen. Zo'n 10 minuten nadat ik het had gedaan kregen ik groenen/blauwen vlekken op mijn benen. Ik weet niet of dat dit iets goeds of slechts was, maar er gebeurde wel iets. 

 Veder heb ik er de rest van de dag niet zo veel van gemerkt, totdat het avond werd en donker buiten. Het onweerde, maar anders dan andere keren. Er kwam om de paar minuten een flits en dan hoorde je een paar seconden laten zacht gerommel. 

Ik deed mijn gordijnen open en keek naar buiten. Op een rare wijzen zag ik een schaduw van een zeemeermin in mijn raam. Ik vind dit moeilijk om uit te leggen, omdat het zo bijzonder was. Maar ik bleef er even met open ogen naar kijken, maar toen verdween het opeens. 

Een paar minuten later stond ik in de badkamer en waste ik mijn handen. Maar wanneer ik de kraan aan deed begon er iets te tintelen in mijn benen. Echt heel erg vreemd. Ik weet zeker dat dit er iets mee te maken heeft. 

Toen ik later het toilet doortrok, richte ik meteen mijn blik naast het toilet. Het leek net als of er een stroom water uit kwam. Ik ging door me knieën en hield mijn hand in de water stroom maar er gebeurde niets. Ik trok mijn hand terug, maar die was nog steeds kurk droog. Ik knipperde goed van verbazing. En ja hoor... de stroom verdween. 

Na dit alles geloof ik er echt heilig in dat het kan. Dat je in een zeemeermin kan veranderen. Namelijk alles waar water bij komt kijken geeft mij een bepaald gevoel en reactie. Dit kan geen toeval zijn. Ook heb ik dit nog nooit gehad. 

Ik ben dus gewoon een zeemeermin. 

KUSJES

13 opmerkingen:

  1. Je hebt een goede fantasie, die stippen komt wrs door het kleur wat je in dat water hebt gedaan😂. Ik zou even naar de dokter gaan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,
    Ik heb een laar vraagjes
    1) is het echt?
    2) hoe oud ben jij?
    3) moet je een stuk oog schaduw er in doen of juist heel veel?
    4) moet het hele water een kleur hebben of niet?
    5) hoelang duurt het maximaal?

    Hoop dat je reageert

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey weet je ook hoe je een vampier wordt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik weet het niet maar ik zal het proberen als het werkt zeg ik het wel even

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heb het gedaan lukt niet misschien wat later

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel grappig ik had het ook ik kreeg zelf alleen maar groene vlekken op mijn benen maar ik raakte het water aan en toen gingen me benen opeens tintellen heel vreemt daarna droogde ik me af en voor dat ik dat de voelde ik verandering maar ik droogde me af waardoor er niks gebeurde ik ben bang dat ik niet meer terug verander in een mens.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wow dat is stom maar misschien verander je wel gewoon weer in een mens als je je Na dat je een zeemeermin bent geworden gewoon afdroogt.

      Verwijderen
  10. was dit nou een goede meermin of een slechte??

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik wil al mijn hele leven een zeemeermin zijn en ik geloof er ook in, maar sommige zeggen dat je ALLEEN water mag drinken. is dat echt zo?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoihoi, ik heb het gedaan en mn hele benen zijn helemaal groen. Ze zijn aan het tintelen en ik kan niet meer in de buurt komen van water zonder dat ik transformeer. Moeder natuur roept naar mij. Ik kan de maan besturen en het eb en vloed bepalen. Also ik ben bevriend met een native-mermaid. Hij weet er aaaaalless van af dus als je vragen hebt kom maar naar het ‘Maanbad’ ;).

    BeantwoordenVerwijderen