maandag 11 augustus 2014

Hoe moet je een zeemeermin worden?

Ik heb altijd al gevoeld dat ik in het water thuis hoor. Ik ben mijn hele leven al een waterrat geweest. Ook zeemeerminnen vond ik altijd al geweldig. Maar laatst werd waker met het gevoel; 'Ik moet er eigenlijk gewoon eentje worden'. Ik ben er gewoon voor gemaakt en ik zal er dan ook altijd dankbaar voor zijn als ik er een ben.

Maar hoe word je er een? Dat is altijd al mijn vraag geweest. Ik speur dan met veel verwachting over het web opzoek naar manieren om zo'n magisch wezen te worden. Maar tot mijn grote teleurstelling waren het alleen maar kleinen meiden van zo'n 8 jaar die met zout en water wel wat zouden gaan proberen voor de camera. Daar geloof ik niet in. Ik geloof in de magie, niet in potjes zout water met wat water verf. 

Je moet er in geloven. Je moet er in geloven dat het kan. En je moet het willen. Met je hele hart. Daar geloof ik in. En ik wilde het met mijn hele hart. Dus vandaag heb ik het gedaan. Ik ben nu eindelijk een zeemeermin. 

Wil je ook een zeemeermin worden? Volg dan de instructie's hier onder. 

Wat heb je nodig? 
- een beker 
- water 
- verf of bijvoorbeeld oogschaduw voor de kleur van je staart (lees bij stap 2. hoe je de beste kleur kan bepalen)
- zout 
- ketting met een bedeltje 

(misschien denk je; 'Maar nu doet ze hetzelfde als al die andere meiden. Dat wilde ze toch niet?' Ja, dat klopt, dat wilde ik niet. Maar je moet aan je lichaam aangeven dat je het wilt worden en welke kleur staart je dan wilt hebben. De rest zit allemaal tussen je oren en moet je mentaal doen. Ik hoop dat je met begrijpt :) 

Stap 1. Vul de beker halfvol met water. Stop er nu zout in. Denk hier goed over na. Je moet namelijk hier aan denken: 
- veel zout (een theelepel) --> erg snel, sterk, gefocust, niet goed met dieren, niet soepel, slim, goede conditie 
- weinig zout (een vleugje) --> niet snel, niet sterk, creatief, zorgzaam, lief voor dieren, erg soepel, sierlijk, mooi
( hiermee kan je dus je innerlijk als zeemeermin veranderen, denk hier goed over na!)

Stap 2. Kies nu de kleur die je het mooist vindt voor je staart, maar denk er ook goed aan wat de kleur over je innerlijk zegt. Je kan natuurlijk de kleuren ook mixen. Check hieronder welke kleur het best bij jou past... 

- ROOD - veel energie, sterk, gepassioneerd 
- ORANJE - jeugdig, heeft veel plezier, modern 
- GEEL - vriendelijk, veel geluk, warm, zonnig 
- GROEN - houd van natuur, fris, rustig, snel groeiend 
- BLAUW - oprechtheid, kalm, professioneel 
- PAARS - creatief, spiritueel, leidend, dapper  
- ROZE - vrouwelijk, vrolijk, mooi, zorgzaam
- BRUIN - dapper, mannelijk, houd van natuur

Meng de kleur met het zouten water wanneer je een kleur hebt gekozen. 
Stap 3. Ik weet dat het niet lekker is maar je moet je lichaam van binnen laten weten dat je een zeemeermin wilt worden. Dit doe je door een slok van het mengsel te nemen. De grote van de slok bepaald de lengte van je haar op het moment dat je een zeemeermin wordt. Kijk daarom even hieronder...

- 1 slok - haar tot aan je schouders
- 2 slokken - haar tot zo'n 20 cm over je schouders 
- 3 slokken - haar tot aan je onderrug 
- 4 slokken - haar tot aan je billen 
(wil je nu kort haar? Zeg dan deze zin nadat je 1 slok hebt genomen. 'Ik wil anders zijn dan alle anderen, dat is mijn wens. Ik vind dit niet raar, geef mij alstublieft kort haar'.)

Stap 4. Neem je ketting en stop deze helemaal in de beker. Sluit je ogen en concentreer wanneer de ketting in de beker ligt. Wanneer je zeker weet dat de ketting de magie heeft ingenomen haal je hem er weer uit. Doe de ketting dan om en zegt de volgende zin, terwijl u het bedeltje vast heeft en naar de lucht kijkt; 'Laat u magie werken, laat de rivier stromen, laat de zee bruisen. Ik beloof dat ik nooit misbruik van mijn krachten maak. En ik beloof dat ik allen zeemeerminnen trouw blijf.'

Stap 5. Giet nu het overigen over je benen en voeten. Terwijl je dat doet moet je je naam zeggen. Daarmee bedoel ik niet je echte naam, maar je zeemeermin naam. Deze naam hoort bij jouw kleur. Daarom moet je zeemeermin naam beginnen met de eerste letter van je kleur. Dus bij ROOD is dat een R en bij BRUIN is dat een B. 

GEFELICITEERD!!! Nu ben je officieel een zeemeermin (alleen kan het bij sommige wel een aantal dagen duren totdat ze de echt verandering hebben, maar maak je geen zorgen. Het komt echt wel). 

Misschien denk je nu... oké nu ben ik een zeemeermin, maar wat nu?! Dan ga ik je er nu wat over uitleggen: 

Een zeemeermin die niet als zeemeermin geboren is (ik dus) word geen zeemeermin als je maar gewoon water aanraakt. Je wordt pas een zeemeermin wanneer je zee water aanraakt. Dat wil niet zeggen dat je dus alleen maar een zeemeermin kan worden wanneer je zee water aanraakt. Als je je echt focust kan je bij elk water een zeemeermin worden, maar let wel goed op! Niemand mag dit zien. Wanneer je namelijk een zeemeermin bent moet je dit geheim houden!
Je hoeft dus niet bang te zijn dat je opeens in bad een zeemeermin wordt, of onder de douche. Daar hebben zeemeerminnen die het al zijn vanaf hun geboorten trouwens wel last van. 

Ik hoop dat jullie er wat aan gehad hebben. Tot de volgende blog!

KUSJES 

P.s Onthoud de datum dat je een zeemeermin bent geworden, want die datum is natuurlijk een hele bijzonderen. Ook kun je zo je zeemeermin jaren bij houden :) 

145 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Zou wel cool zijn ik droom mijn hele leven er van om een zeemeermin te worden.

      Verwijderen
    2. ik wil een paard worden

      Verwijderen
    3. Maar verf is toch niet gezond of wel?

      Verwijderen
    4. hey, sorry dat ik reageer onder die van jou maar dit is eigenlijk best belangrijk ( weet niet zeker of het beter is)

      kan je het beter elke dag herhalen of is 1 keer genoeg

      Verwijderen
  2. Met welk soort verf en maakt het uit welke ketting je gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hallo ik wanshika calder en ik heb gehoord van u dat hoe kan je een mermaid worden en ik ben pas 11 jaar maar gaat verf echt lukken kan iets niet met mij gebeuren ik wil echt graag een mermaid zijn ma da hoe bent u een mermaid plotseling geworden en ik woont in suriname distrikt nickerie

      Verwijderen
    2. Ik heb het ook gedaan met oog schaduw is dat goed en zout en een groote slok ge noomen met mijn vriendin en over onsen beenen en we voelen ons vervelen of zo maar ik hou ook van de zee die mooie schelpen maar die ketig ik het met zilver en parols is dat goed

      Verwijderen
  3. Ik heb het gedaan nu afwachten of het echt is ik geloof het

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    3. hahaha TO-verkrachten

      Verwijderen
    4. hahahaahahhahahahahhaha lekker dan paard123
      heb ik vandaag nog gedaan

      Verwijderen
    5. En werkte het? Is het gelukt?

      Verwijderen
    6. Ik ga het vandaag of in het weekend doen. Ik ben bijna 18 maar toch wil ik met heel mijn hart een zeemeermin worden💕💪

      Verwijderen
  4. Hoi allemaal,
    Ik merk dat er veel mensen zijn die graag zo'n mooi wezen willen zijn en dat snap ik wel!
    Hier zijn twee manieren om je droom te laten uitkomen!
    1) wat heb je nodig?
    - twee kaarsen
    - papier
    - potloden en kleurtjes
    Wat ga je doen?
    Als eerste maak je een cirkel die Wicca's ook maken. Hoe je die maakt moet je zelf even opgoogelen want iedereen wilt het weer anders doen.

    Als je de cirkel hebt gemaakt steek je de kaarsen aan en bedankt je de god en godin dat ze er zijn. Dan maak je een tekening waarop jij staat bij een plas water. Als je die af hebt maak je nog een tekening waarop jij in het water ligt en een zeemeermin bent en als laatste dat je jezelf afdroogt en weer terug veranderd dat kan in 4 velletjes papier. Terwijl je alles tekent zeg je elke keer deze zin:
    Als ik water aanraak
    Zal ik een zeemeermin zijn
    Zodra ik mijzelf droogmaak
    Zal ik niet meer ruiken als een tonijn
    Dit is mijn liefste wens
    En het moet snel zo zijn
    Meer dan alleen een mens
    Dat is super fijn
    Zo zal het zijn (3x)
    Dit zou moeten werken heb wel wat geduld.

    2)
    Nodig:
    -foto van een zeemeermin
    -foto van jou dat je ligt
    - foto van een zeemeerminnen staart

    Doe het zelfde als vorige manier met de cirkel.
    Pak dan een foto van de zeemeermin en die Van jou en leg ze naast elkaar. Dan leg je de foto van de staart op je benen op de foto en terwijl je dat alles doet zeg je:
    Het zelfde als de andere manier.

    Ik ben niet aansprakelijk voor fouten schade of dat je niet meer wil. Persoonlijk zal ik het biet willen omdat er ook consenqeties zijn:
    - nooit meer wandelen (maybe)
    - verzin zelf maar

    Denk dus eerst goed na voordat je het doet!
    Hoop dat het werkt en veel succes en plezier
    Laat in de reacties weten of je het hebt gedaan of gaat doen of je het een stom idee vind

    Kusjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. als het werk ben je dan echt...
    en ik heb een zwemfeestje is het dan wel verstandig?
    ik kijk teveel h2o

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hallo ik ook h20 maar hoe ga eruit zien net zo als h20 of net als siren u kunt zoeken op youtube dan schruift u siren da gaat u als ik als siren of h20 gaat lijken

      Verwijderen
  6. Ehh... moet je de verf nu in de beker doen en dan een slok nemen??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja en dan een slok zeewater nemen en een jonko roken dan komt heet mis goed

      Verwijderen
  7. IK HEB HET GEDAAN ALEEN NOG WACHTEN IK WIL KIJ GRAAG EEN ZEEMERMIN ZIJN

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. EN IK WIL EEN PAARD WORDEN

      Verwijderen
    2. Ik ben een zemermin ik heb er spijt wan

      Verwijderen
    3. Ben je echt een zeemeermin?? En welke kleur ben je en hoe ziet het eruit???

      Verwijderen
  8. IK HEB HET GEDAAN ALEEN NOG WACHTEN IK WIL KIJ GRAAG EEN ZEEMERMIN ZIJN

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    3. Sorry. Maar het werkt niet. Wij wachten al een maand

      Verwijderen
    4. ee jongens ik ben een zeemeermin ik ben lekker aan het zwemmen met ariel op mijn zeepaard

      Verwijderen
    5. Je mocht niet in het openbaar zwemmen dat staat er duidelijk maar ff een vraag werkt het echt!?

      Verwijderen
  9. Ik heb een better idee:
    KOOP EEN GODDAMN STAART VAN INTERNET!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Werkt het echt want k wil het ook super graag worden zo ja dan ga ik het ook doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Moet je verf en oogschAduw dien ik hoob dat dit werkt ik geloof er in dat ik een zeemeermin kan worden

    BeantwoordenVerwijderen
  12. als het echt werkt dan wil ik het met mijn hard het omarmen deumen maar

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wil je het me dan laten zien als je echte zeemermin bent en niet vervalsen ok bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is niet giftig ik heb het gedaan en ik ben nie dood

      Verwijderen
    2. Ik weet het niet hoor heeft het gewerkt?

      Verwijderen
  15. Het werkt echt ik heb het gedaan en ik ben er echt een! Geen grapje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Serieus ik wil het al zo lang ik wil het zooooo graag maar ben je het echt

      Verwijderen
  16. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wtf ben jij dom ofz. Zeemeerminnen kunnen ook op het land leven domme

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. IK GELOOF MIJN OGEN NIET ik had een week voordat ik naar ibiza ging ALLES gedaan en ik ging t zeewater in en ik had een VIN!!!!!!!!!! En niemand zag t want t was heel vroeg in de ochtend toen er nog niet iemand was dank u god!!!!!!!!! Heb geduld t komt wel
    ��������☺☺☺☺������

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoelang duurde het bij jou

      Verwijderen
    2. Hey werkt het echt? 🤞🏼

      Verwijderen
    3. Serieus ik moet nog w8 ten voor zomer vakantie maar dan wil ik er ook zooooo graaaaaag

      Verwijderen
    4. OMG Hoe lang duurde het??😍

      Verwijderen
    5. Is het beter dat je die opdracht met dat water en oogschaduw of verf of hoef je dat maar 1 keer te doen? Ik hoop dat u dit snel ziet, want het is beter als ik het snel te weten kom

      Verwijderen
    6. Nee ik ga het ook doennn!!!>

      Verwijderen
  20. Jullie gaan jezelf zo hard uitlachen wanneer jullie ouder zijn wauw haha

    BeantwoordenVerwijderen
  21. kheb et gedaan nu hopen dat het uitkomt en als jullie me naam willen ik noem romy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuke zeemeerminnen naam!!😜 Ik heet Roos 🌹

      Verwijderen
  22. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. het lukt nu noch niet wat later misschien

    BeantwoordenVerwijderen
  24. OMG het werkt echt ik en mijn vriendinnen dromen er al zo lang van om een zeemeermin te zijn want we kijken ook altijd met ons 3en h2o just add water

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wouwwww ik wou zo graag zeemeermin worden en nu ben ik een blobvis!!! mijn wens is uitgekomen!!! danku!!!!
    Xjes YOLO

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik had nooit gedacht dat dit echt ging werken, zeker toen mijn beste vriendin Milly de Zeemeermin verdronk, nu is mijn leven zoveel beter!

    Challas

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik vind dat je een nobelprijs moet verdienen! Je bent mijn idool!!!!
    Loviesss

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik heb een vraag kan je echt verf of oogschaduw drinken? En krijg je echt krachten? Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Werk het echt ik wil al gans mijn leven een zeemeermin zijn !!! Echt al zo lang ik ga da ier sowieso uit teste

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het ook gedaan en bij mij wekt het mij vin is de kleur licht blouw



      Verwijderen
    2. En voelt het raar????

      Verwijderen
  30. Hoi werkt dit echt ik wil al heel lang een Zeemermin worden

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oh jeetje het werkte! Niet bij mij maar bij m'n zusje. Het werkte na 4 en een halve dag wij hadden ook echt zeewater erbij gedaan en het werkte zo vet als ze het woord zeemermin zegt dan wordt ze er een en als ze zegt mens dan wordt ze weer normaal ik ben zo blij voor d'r ze wou haar hele leven al een zijn en nu werkt het heel erg bedankt 😄😲

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. is dat waar en van waar heb je dat zee water dit is hoopelijk geen prank he

      Verwijderen
  32. mijn zusje lag 2 weken in het ziekenhuis omdat ze die verf heeft gedronken. 😥

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ben je zeker dat dit werkt maar het is zo Ik moet nog gaan zwemmen met men school dus ik hoop egt dat dat alleen bij zee water is

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik moet echt lachen om mezelf omdat ik dit geloofde vrorgvr 🤣

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik hoop echt dat dit werkt maar dit is echt ongeloofelijk als het werkt !

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hey iedereen het is gelukt en dat meen ik echt IK ZWEER het je hier zou ik niet over liegen want ik heb het allebij gedaan nu als ik zee water aanraak zwem ik snel naar het diepe en ja dan weet je wat er gebeurt

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoe weet je of
    Je veranderd bent ps heb geen zee in in de buurt en heb je ook krachten

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. je krijgt rare tintelingen in je benen als je dicht bij water in de buurt bent of water aanraakt, en ik denk dat je geen krachten hebt. Ik heb het vandaag uitgeprobeerd, maar werkte het bij jou? ik hoop het van wel, als je het tenminste hebt geprobeerd. Ik hoop dat ik het ook word want ik wil al mijn hele leven een zeemeermin zijn

      Verwijderen
  39. Oh machtige god en godin hoor mij hartewens aan vol met verlangen ik vraag uw help mij om mijn wens uit te laten komen en mij te laten worden zo als ik me in me hart wil zijn oh machtige god en godin verander mijn in een zeemeermin de wezen van de zee in ruil daarvoor geef ik uw mijn benen aan uw zo wil ik het zo zal het zijn zo wil ik het zo zal het zijn zo wil ik het zo zal het zijn.

    Wat heb je nodig 5 blauwe kaarsen en een witte kaars ,water van de zee . Doe dit ritueel bij volle maan en zorg er voor dat je het vol passie laat overkomen zo dat het klinkt dat je dit echt met heel je hart wilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. omg het werkt ik ben een slak jeeeeeeyyy

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Omg me moeder is het ook gelukt maar zij is een ezel

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Omg me fam is en me pa is verandert in een hoop je strondt nee ik zweer

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Omg me fam is en me pa is verandert in een hoop je strondt nee ik zweer ik bedoel me Helen fam

    BeantwoordenVerwijderen
  44. HAHAHAHAHHA Haag hahahaha ik ben verandert in het woord KUT

    BeantwoordenVerwijderen
  45. OMG IK BEN IK BEN EEN ZEEMEERMIN OMG ❤❤❤❤❤❤❤

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Omg het werk ik ben eindelijk een blopvis


    En ik lig de helen dag te bloberen met Ariel



    PS. Wist je dat botje en Ariel al lang geen vrienden meer zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Me pik jukt
    En hij is jarig van daag

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik hoop zo erg dat het werkt! Ik wil altijd al een zeemeermin zijn... alleen heb ik het alleen met oogschaduw gedaan... werkt dat ook of moet je ook verf erbij doen? Als ik er een ben wil ik het als eerste in zeewater uittesten maar er is geen zee bij mij in de buurt helaas.. maar als ik echt een zeemeermin ben dan super super super bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ma word je dan een mooi zeemeermin en niet zon monster

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ik had het gister gedaan en zette vandaag spotify op normaal luister ik ernaar en nu zong ik alle liedjes mee is dit een bijwerking

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Kom op lieve mensen verf en make up gemengd met zout water is echt schadelijk voor je lichaam ik snap echt wel dat jullie wens heel groot is maar laat me jullie 1 ding vragen willen jullie een gezonde zeemeermin zijn of een zieke aan jullie de keus maar water met zout en verf en make up is op jullie eigen risico

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ik.heb het net gedronken ik hoop dat dit werkt

    BeantwoordenVerwijderen
  53. hoi. ik en me vriendin hebben het gedaan. we geloofden er zo erg in dat we dachten dat we een onzichtbare staart hadden maar eigenlijk werkte het niet jammer genoeg. en daarom hebben ik en me vriendin besloten om het nog een keer te doen op eigen risico wat voor ons heeel spannens is. dus wens ons succes

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Teken je droom wat je wil worden en dan probeer te maken met draat en naalt

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wie is er zo dom om dit te doen neuk je zeemeermin moeder! Zo dom zijn jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wie is er zo dom om dit te doen neuk je zeemeermin moeder! Zo dom zijn jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wie is er zo dom om dit te doen neuk je zeemeermin moeder! Zo dom zijn jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. ik hoop dat het werkkt maar kan je nog zo van die dingen doen bijvoorbeeld hoe word je een heks hoe word je een elf alvast bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ik weet niet of het wel werkt ik zit te twijfelen

    BeantwoordenVerwijderen
  60. sorry maar dit is echt niet fijn ik ben nu voor altijd betoverd en mijn vriendin heeft me zo gezien ! ze is nu super bang voor mij en mijn staart ik kan nu ook nooit meer zwemmen zonder een staart te hebben please help mij de betovering te verbreken

    BeantwoordenVerwijderen
  61. ik heb verf maar dan in krijt vorm dat houd in dat als ik daar mee ga tekenen en er met water over heen ga wordt het water verf kan dit ook

    BeantwoordenVerwijderen
  62. eh is er een anderen manier die niet schadenlijk is voor je lichaam want verf drinken is gevaarlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  63. hoe weeten we eigenijk wel of dit werkt het is heel gevaarlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Reacties
    1. Wat??? Ben je echt een zeemeermin???!!! Hoe voelt het en is het niet met onhandig?

      Verwijderen
  65. En hoe kom je er dan weer vanaf of blijf je het dan voor altijd??

    BeantwoordenVerwijderen